Kultura Podkast

Atlas Świata: jak polski jazz promuje się za granicą?

Utwór „Balkony” zespołu Jazzpospolita otwiera dzisiejszy odcinek Atlasu Świata i wprowadza do tematu rozmowy z Jakubem Drożdżem. Jak się promuje polski jazz za granicą? W jaki sposób polskie i zagraniczne instytucje wspierają eksport młodych artystów? Jak polski jazz jest odbierany w Chinach?

Jakub Drożdż jest dyrektorem ds. rozwoju Fundacji Jazz po Polsku oraz doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UW. Związany m.in. ze stowarzyszeniem Inkubator Umowy Społecznej.

W tym odcinku Jakub opowiada też o inicjatywie „Jazz po polsku dookoła świata” i planowanych koncertach w dwudziestu krajach na czterech kontynentach. Patronite Fundacji Jazz po Polsku: https://patronite.pl/JAZZPOPOLSKU


Jeśli interesują cię kulisy projektów kulturalnych posłuchaj moich rozmów z twórcami: wywiadu z autorami filmu dokumentalnego o polskich polarniczkach w Atlasie Świata oraz rozmowy z Hanią Rani w podcaście dla Instytutu Kultury Miejskiej.


Zdjęcie w nagłówku: Jens Thekkeveetti

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *